Інтерпретація казки «Попелюшка» в операх Дж. Россіні і Ж. Массне: специфіка втілення сюжету і образу головної героїні
No Thumbnail Available
Date
2023
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Сюжет західноєвропейської казки «Попелюшка», найбільш відомий за редакціями Шарля Перро та братів Грім, знайшов музичне втілення в цілому ряді творів, починаючи від опер Ніколя Ізуара (1810), Стефано Павезі (1814), балету Фернандо Сора (1822) і закінчуючи нещодавнім мюзиклом «Cinderella» Е. Ллойд Веббера (2020) та його новою версією – «Погана Попелюшка» («Bad Cinderella») [22], прем’єра якої відбулася в лютому 2023 року на Бродвеї.
Особливу увагу в цьому розмаїтті інтерпретацій привертають опери, написані видатними представниками музичного театру ХІХ століття – Дж. Россіні (1792 – 1868) та Ж. Массне (1842 – 1912). Незважаючи на приналежність до однієї епохи, вони демонструють різні вектори розвитку опери.