Кизь А.2025-03-102025-03-102023https://repository.dk.dp.ua//handle/123456789/31Сюжет західноєвропейської казки «Попелюшка», найбільш відомий за редакціями Шарля Перро та братів Грім, знайшов музичне втілення в цілому ряді творів, починаючи від опер Ніколя Ізуара (1810), Стефано Павезі (1814), балету Фернандо Сора (1822) і закінчуючи нещодавнім мюзиклом «Cinderella» Е. Ллойд Веббера (2020) та його новою версією – «Погана Попелюшка» («Bad Cinderella») [22], прем’єра якої відбулася в лютому 2023 року на Бродвеї. Особливу увагу в цьому розмаїтті інтерпретацій привертають опери, написані видатними представниками музичного театру ХІХ століття – Дж. Россіні (1792 – 1868) та Ж. Массне (1842 – 1912). Незважаючи на приналежність до однієї епохи, вони демонструють різні вектори розвитку опери.Інтерпретація казки «Попелюшка» в операх Дж. Россіні і Ж. Массне: специфіка втілення сюжету і образу головної героїні